Zwroty i reklamacje

 

Podstawowe informacje dotyczące reklamacji i odstąpienia od umowy

 

Odstąpienie od umowy

Co do zasady, Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

 

Reklamacje

W przypadku gdy towar okaże się wadliwy, Konsument może reklamować zakup w oparciu o rękojmię.

 

 

Opcje reklamacyjne dla Konsumenta 

oświadczenie o obniżeniu ceny

odstąpienie od umowy (tylko przy wadzie istotnej)

żądanie wymiany towaru na nowy

żądanie usunięcia wady 

 

 

Rozpatrzenie reklamacji

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
LaSanta s. c.
ul. Słoneczna 2
05-092 Łomianki

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

LaSanta s. c.
ul. Słoneczna 2
05-092 Łomianki

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl